Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Då vi lade oss och somnade vid midnatt så känner man av då väckaren ringer fem timmar senare. :S
Gjort: Kikat i gårdagens tidning och hämtat Leon. :)
Gör: Dricker ett nytt té som jag beställde hem från Amuletten och som låg i brevlådan igår. Galet gott!
Planer: Efter att killen smaskat i sig lunchen ska vi in till stan och handla påskmat och sedan väntar en god påskmiddag hos pappa & A tillsammans med brorsan med familj. Vilken dag!
Bästa: Den förändring jag genomgick igår kväll...wow!
I behov av förändring: Att jag & Leon inte kommer att hinna träffa hans faddrar på långfredag. :'(
Leon : Hade det supermysigt hos mormor igår och fick dessutom äta världens godaste vegetariska gratäng!!!
Väder: Mulet, disigt, dimmigt, grått och första morgonen (tror jag) som det är plus ute...0,3 grader!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0