Underbara älskade!

För många där ute är de 29 april, alltså idag, bara en vanlig dag. En dag som i år råkar vara en torsdag. Men i vår familj är det ingen vanlig dag för det är älskade lillebrors 25 årsdag! ♥

Ett stor grattis till finaste, underbaraste, älskade bror, morbror & svåger på stora dagen! Vi ses på söndag men vi firar om ett par veckor! :D



Denna smarriga tårta bjöd pappas fru på vid något tillfälle. Tjusig va? Någon sorts mandel/marängbotten med vaniljgrädde och mängder med färsk frukt & bär. Otroligt fräsch!

Jag skulle kunna fylla spaltmetrar om vad, och hur mycket, min bror betyder för mig och min familj men jag nöjer mig med att säga oj, oj, oj, så jag älskar dig! Livet vore inte detsamma utan dig, Coke!

Tack för att du finns och ha en fantastisk födelsedag! Och se för guds skull till att armhålan är fräsch innan du lägger dig i utdragssoffan på den blöta madrassen!!! ;)

Big sis' ♣

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis till din lillebror och jag skulle gärna smaka på den där tårtan! ser helt sjukt god ut!!!

2010-04-29 @ 12:14:38
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Tackar å hans vägnar! Och ja, den var smaskig som bara den! :)

2010-05-02 @ 09:38:15
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0