Ekoblogg tackar & bockar ända ner till fötterna!

Fick innan helgen ett spännande & glädjande mail från fantastiska konsumenttjänsten En lagom dos grönt om att Ekoblogg är en av de framröstade, och därigenom nominerade, bloggarna i Sveriges bästa gröna bloggar - en tävling där vinnande gröna bloggar ska koras! Tack till alla er som lagt er röst på oss i första gallringen, det värmer oerhört ska ni veta! Bloggarna nominerades i 6 olika kategorier;

¤ Livsstil

¤ Hälsa

¤ Hem & inredning - jag har lagt min röst på Clara!

¤ Mat & dryck

¤ Mode & skönhet

¤ Organisationsblogg

och Ekoblogg är nominerad i kategorin Mat & dryck.

Röstningen är nu i full gång och först ska tre vinnare i varje katogori utses och därefter nollställs räkneverket och man börjar om att rösta. Den 19 mars kommer vinnarna i alla 6 kategorier att utses och bland de som röstar finns chansen att vinna fina priser om man uppger sin e-mailadress. :) Med andra ord tycker jag verkligen ni ska gå in och rösta, även om ni inte tycker att Ekoblogg är er favorit.  

---> Här klickar man för att rösta på oss i den semifinal-omgång som pågår till 7 mars, där 3 bloggar ur varje kategori går vidare. Man kan rösta en gång per dygn på sin favoritblogg!

Behöver jag säga att jag tycker detta känns otroligt spännande? :D

Malin ♣ - som håller tummar & tår hårt, hårt, hårt!


Kommentarer
Postat av: S

Wohoo! Härligt, grattis till nomineringen!

Nu har jag varit in och röstat på din blogg också, och du leder!! =)



Kram!

2010-02-22 @ 12:05:22
Postat av: mamma

Grattis gumman och Lycka till! Jag röstar från alla datorer jag kommer åt:)

2010-02-22 @ 12:26:58
Postat av: Maria

Lycka till! Hoppas det går bra för dig! :D

2010-02-22 @ 12:38:42
URL: http://maria.laxarbykvarn.se
Postat av: Lisa

Har röstat på både dig och clara! Lycka till!

2010-02-22 @ 14:11:22
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Jennie B

Nu är rösten lagd för idag, återkommer imorgon :) Du leder, Heja Malin!



Kram och Lycka Till!!!

2010-02-22 @ 14:42:35
Postat av: Marita Parwén

Nu har jag såklart röstat på Ekoblogg, och ni ligger bra till. Lycka till!!



KRAM MARITA

2010-02-22 @ 15:14:40
Postat av: Storkussen

Grattis till nomineringen. Ska försöka komma ihåg att rösta varje dag.

2010-02-22 @ 15:17:44
Postat av: Anette

Grattis!!

Jag har röstat på dig =)

2010-02-22 @ 19:13:19
Postat av: Anna

Ni har min röst!

Bästa och grönaste bloggen av alla!=)

2010-02-22 @ 21:01:15
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hej på dig, hoppas allt är bra, lämnar bara ett litet avtryck och önskar dig en trevlig kväll!



Kram Erica

2010-02-22 @ 21:42:38
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Lisa

Grattis till nomineringen och ska självklart rösta på dig :*

2010-02-23 @ 01:11:40
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

ska rösta på dig såklart :)

2010-02-23 @ 01:13:46
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Tack för alla rara gratulationer! Det värmer oerhört att se att vi har de bästa & lojalaste läsarna! Lätt! :D



Många, tacksamma kramar!

2010-02-23 @ 05:47:43
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0