Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Samma lika som gårdagen...
Gjort: Fotat bland det godaste som finns just nu, kramat Johan & Leon, installerat en radio i tvättstugan. (OK, inte så mycket installerande kanske men det tog lååång tid att hitta P3 där inne.)
Gör: Bloggar, laddar in foton och svara på ett trevligt mail med goda nyheter! :D
Planer: På förmiddagen ska jag laga dagens middag (kikärtssås som finns här på bloggen, och till det eko-tagliatelle) och efter lunch blir det gammelmormor med stor-kussen och Leons tremänning (syssling) och massa bus & mys! :D
Bästa: Gårdagens trevliga promenad med ännu trevligare grannfrun! Tack A!!! Precis vad jag behövde! :D
I behov av förändring: Varför kan inte Familjen Annorlunda alltid visas på TV? Jag menar, de lever ju sitt liv vidare med sin vardag och det är ju den vi får, och vill ta del av. TV 4, visst uppmärksammar ni denna tysta önskan? ;)
Leon : Sov lika skraligt inatt, jag var uppe 3 ggr. men bara ca. 15 min. varje gång tack och lov. Är dock en solstråle dagtid och det känns så skönt. Vill ju inte att han ska vara ledsen jämt. :)
Väder: Snöigt & blåsigt = mysigt!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0