Eko-massage

Igår var jag hem till Linda som både bloggar och har eget massageföretag. Och jobbar med blommor! Allt det kreativa inhyrs i en liten stuga som fått namnet Stresslösa.

 

Och det passade så bra för där inne är det verkligen fritt från stress! Linda har en otrolig fallenhet för inredning också och det syns verkligen där tidstypiska prylar varvas medljus och blommor!

    

Inne i behandlingsrummet var det mysigt inrett och kändes otroligt välkomnande;

  

De gröna handdukarna är ekologiska och mjuka & sköna!



Hur var då massagen kan man ju undra? Svar: alldeles underbar! Linda kan det där med att ta i på precis rätt sätt; skönt men ändå galet ont på de ställen man har besvär. Och besvär hade jag så det är inte sista gången jag besöker henne, det finns lite att reda ut inne i min kropp!

Var massagen skönare för att den utfördes ekologiskt? I praktiken tror jag inte det, men det kändes skönare inombords att veta att det var en ekologisk olja som smordes in på huden och att de handdukar som skylde min kropp var av ekologisk frotté.
Jag skulle vilja hävda att det var Lindas kunnande som gjorde det till en avslappnande och behandlande stund för en spänd ekobloggande småbarnsmamma och det tackar jag gott för!

Ett besök rekommenderas varmt med andra ord, och behöver inte just ni massage så kanske en vän eller annan anhörig behöver det? Linda säljer också presentkort som man kan ge bort i gåva!

Idag känns det verkligen i kroppen att jag fått behandling på muskelnivå då jag känner mig som en mörad filé men det känns gott & djupverkande och det gillar jag!

Malin ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0