The winners takes it all!

Tävlingen i samarbete med Malvalin och fina butiken med dito namn är nu avslutad och vinnarna är dragna!

Vinnaren av handkrämen blev Mammamucklan som skulle gett sina söner varsin tårtbit och vinnaren av blocket av återvunnet papper blev ingen mindre än Veronica som ville ge bort ett trädjur till sin bästa vän som får hämta hem ett barn från Kina om ett par veckor! Veronica måste också välja vilken färg det ska vara på blocket! :)

Ett stort grattis till er båda!

Maila era adresser dit ni vill ha vinsterna skickade så förmedlar jag vidare dem till Malvalin, som jag vill passa på att tacka för ett gott samarbete! :D


Kommentarer
Postat av: Malvalin

Det är jag som ska tacka för att jag fått synas lite på din fina blogg!

Kramar Malin!

2009-04-14 @ 20:17:39
URL: http://malvalin.blogspot.com/
Postat av: Malin Harju

Malvalin: Tack själv!



Kramalin

2009-04-20 @ 07:57:31
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0