Tävla med Pureskin!

Onsdag idag och i vanlig ordning kör vi med en tävling! Idag är det det super-härliga Hand Balm från Pureskin som raraste Pia är snäll och bjuder på! Krämen är en fullmatad och fyllig handcrème som effektivt tar hand om torr hud, självsprickor, förhårdnader och fnasig hud. Innehåller 25% oljor som ger näring och 10% vax som mjukgör och ger långvarigt skydd. Glycerol och honung håller fukten och två eteriska oljor från ros & apelsin ger fin doft.

Jag fick ju hem denna för ett tag sedan (läs här & här) och använder den på torra armbågar & hälar. Den har alltså fler användningsområden än händerna! :) I början smorde jag ett tunnt, tunnt lager både morgon & kväll, kanske i 5 dagar, och sedan en gång per dag i kanske 5 dagar. Nu smörjer jag ca. 2 ggr. i veckan och det räcker, trots att jag duschar och så. Kanon! Den är otroligt dryg och räcker lääänge!  



För att ha en chans att vinna vill jag att ni kommenterar i detta inlägg och ni har till och med måndag morgon på er!

Lycka till!

Malin ♣

Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!




Kommentarer
Postat av: Charlotte Lignell

Jag vill tävla om krämen! Har på senare år fått lite problemhy och kan inte använda vanliga krämer.... så är alltid på jakt efter bra grejer!

kram

2009-12-02 @ 10:08:43
Postat av: sara

Är i stort behov av en "mirakel"kräm till mina kaosfötter. Jäkla hälar :)



Kram

2009-12-02 @ 10:12:18
URL: http://slimsara.blogg.se/
Postat av: Ma-Linn

Låter underbart! Jag behöver en bra kräm till både händer och hälar... Armbågarna skulle nog också behöva en omgång.

2009-12-02 @ 10:21:38
URL: http://malinn.tardigrader.se/
Postat av: Edun

Tack för tipset om pureskin Malin. Fick ett prov hemskickat för att testa och krämen känns superbra. Tänk att det ska vara så svårt att hitta naturliga produkter idag. Hursomhelst så har jag beställt face care och face cleaning, men min ekonomi klarar tyvärr inte av alla andra önskningarna. Jag får hela tiden ta ett litet steg i taget. Jag skulle bli jätteglad om jag vann handkrämen. Har haft extremt tora hände och fötter så länge jag kan minnas och inget hjälper

2009-12-02 @ 10:26:12
Postat av: Maja

Jag letar också efter en naturlig och bra handkräm och skulle mer än gärna prova denna. Jag har nariga och torra händer så jag tror den skulle passa mig.

2009-12-02 @ 10:45:37
URL: http://majaob.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh, den låter perfekt för min torra, känsliga och problematiska hy. Jag vill gärna testa krämen någon gång, men just nu vill jag vara med och tävla om ett exemplar för att ge min svägerska i julklapp. Hon har ungefär samma hy som mig och har länge letat efter den ultimata krämen.

2009-12-02 @ 11:45:41
URL: http://blogg.alltombarn.se/carola
Postat av: Ellinor

En bra handkräm är vad jag önskar mig i julklapp av mig själv. Att tänka på sig själv är lika viktigt som att tänka på dem runt omkring. Allt börjar inuti - hur själviskt det än låter. Just nu är mitt inuti i hyfsad balans men att slippa oroa sig eller känna sig obekväm på grund av torr och sårig hud skulle hjälpa mig och därav alla omkring mig. Att få denna kräm skulle ge mig ett litet extra ekonomiskt utrymme att spendera på andra runt omkring och på tal om det - 1000 tack för julklappstipsen! Unicef är en trogen tjänare hos mig sedan länge men jag vill också ge en sak till de allra närmaste så dina tips är guld värda. Tack för det

2009-12-02 @ 12:51:48
Postat av: Lisa

Åh en bra handkräm att smörja mina torra händer och mina torra armbågar vore perfekt. jag vill vara med och tävla :).

2009-12-02 @ 13:11:41
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ida L

Anmäler här med mina hopplösa händer!

Blir aldrig av med torra fläckar och små sår, kanske skulle den här handkrämen faktiskt fungera?! Skulle gärna vilja testa iaf.



Tack för en bra blogg! // Ida L

2009-12-02 @ 14:56:01
URL: http://idalism.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill vara med och tävla!



Eftersom jag har bestämt mig för att inte vaccinera mig mot svininfluensan så använder jag descinfektion på händerna varje dag. Jag är gravid och vill verkligen inte dra på mig några sjukdomar, och därför har jag valt att använda handtvätten som säkerhet. Men det jag inte räknade med var att mina händer helt totalt torkat ut och har fått självsprickor av det...aaaj!...så nu är jag i akut behov av en grym kräm att smörja in mina arma händer med ;)



Kram//Lina

2009-12-02 @ 16:17:52
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ida Johansson

den verkar härlig!



//ida

2009-12-02 @ 17:50:28
Postat av: malin

Åh! Låter som en perfekt present till mina torra, nariga händer! :)

2009-12-02 @ 18:29:20
Postat av: Lisa

Denhär årstiden är det verkligen torrt om händerna. Ajajaj, ibland! Skulle vara kul att testa pureskin. Har verkligen inte hittat någon kräm som jag tycker fungerar bra. Kram!

2009-12-02 @ 19:56:34
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Jenny Ohlson

Jag skulle gärna vilja prova krämen! Förresten: jättebra julklappstips. Tack för dem! I vår familj har vi vuxna slutat ge varandra julklappar sedan några år tillbaka. Det är skönt att slippa stressen och istället kunna ge lite extra till välgörenhet.

2009-12-02 @ 22:02:59
Postat av: Emelie

Åh! Jag behöver en dunderkräm till både händer och armbågar. Har dragits med ett envist eksem fram och tillbaka i flera år, men är minst lika envis själv och vill inte smörja mig fördärvad med kortisonpreparat. Naturligt är godast!

2009-12-03 @ 00:23:02
Postat av: Smygbloggaren

När min sambo går barfota över trägolven hemma låter det som att hon går i tofflor eftersom hennes fötter är så torra och hårda. Hela hon blir så torr på vintern så att hennes bruna hud blir typ vit. Jag skulle vilja vinna krämen till henne! Den skulle bli världens bästa julklapp!

2009-12-03 @ 11:45:47
URL: http://queerasinfuckoff.blogspot.com/
Postat av: Balanse

Herlig, det høres ut som en flott krem for vintertørr hud!

2009-12-03 @ 14:08:48
URL: http://okohagen.wordpress.com/
Postat av: Anna

Här ser jag ett tillfälle att få tag på den perfekta julklappen till min mamma. Hon har förgäves letat efter en crème som kan mjuka upp hennes nariga armbågar och hälar. Kanske Pureskin är vad hon behöver?

2009-12-03 @ 16:42:45
Postat av: caroline axelsson

Åh den önskar jag mig! Är en fattig sjuksköterskestudent som lägger sina pengar på eko-mat men inte har råd med eko hudvård, dock har jag så torr vinterhud att denna kräm hade varit underbar!

2009-12-03 @ 21:00:09
Postat av: Olivia

Åh, den hade jag velat ha! Perfekt för mina vinter-händer, de blir som sandpapper.



Är den dyr i inköp? Pengarna räcker inte till så mycket eko-grejor som jag skulle vilja...



//Olivia

2009-12-03 @ 23:11:58
Postat av: Sylvia

Kan det finnas nån kräm som hjälper mot min torra skrynkliga hud. Så torr så jag bara kan duscha ca var tionde dag.Så hade man det på femtiotalet,när man badade i vattnet efter varandra.

2009-12-04 @ 02:23:39
Postat av: Jenny

Jag vill vara med och tävla! Krämen skulle vara perfekt för en kompis till mig med väldigt torra händer.

2009-12-06 @ 18:05:20
URL: http://gjortavjenny.blogspot.com/
Postat av: Harrieth

Alltid lika spännande med nya produkter!

Skulle gärna vilja att just denna burk kom till mig!

2009-12-06 @ 19:21:37
Postat av: Ika

Jag är också gärna med och tävlar, alltid intressant med eko-kosmetika som alternativ till de övriga kemikalieblandningarna...

2009-12-06 @ 21:40:37
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0