Bloggare i Övik?

Är lite sugen på att dra ihop en bloggträff med de som bloggar och är från Örnsköldsvik med omnejd. Typ framemot sommaren då man kanske kan sitta nere i hamnen och ta en glass?
Nu är alltså min fråga (ja, från denna otekniska bloggerska) kan man på något smidigt sätt se vilka som registrerat bloggar som är från Övik utan att måsta kolla varje blogg? (Vilket är omöjligt, det inser till och med denna otekniska donna!)

Hittills har jag träffat på dessa;

¤ Morgondimma (Erika)
¤ Let a smile be your umbrella (Sara)
¤ Vintage Retro Prinsessa (Jessica)

Kan någon smart person hjälpa mig?

Tack på förhand! ♣

Kommentarer
Postat av: S

Jag kan hjälpa dig! (av någon anledning gillar jag om den meningen läses med götelaborgs-dialekt)
*Klicka på bilden på dig själv här på din egna blogg.
*Klicka uppe på fliken där det står 'meldemmar'
*Sen är det bara att söka serru på 'Örnsköldsvik' så får du upp en fiin lista på alla bloggare därifårn.

Eller var det inte så du tänkte kanske?
(Nu när jag läser igenom mitt inlägg här så känner jag att heela inlägget läses med fördel på götelabooorsska.)

Av någon anledning.

2008-04-04 @ 16:38:44
Postat av: Erika

Vilken bra idé, det skulle vara jätteroligt!

Ska ta och prova den orangeblommiga toppen, men jag gillar den och kommer nog ha kvar den ändå även om jag inte kan ha den. Det är ju ändå mamma som har sytt den =). Ska gå igenom resten av klädsäckarna nästa gång jag åker och hälsar på föräldrarna. Då kanske jag hittar något mer snyggt =)

2008-04-04 @ 17:17:59
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

S: Som vanligt är du min pärla! Tack!
Insåg få jag gjorde detta att det finns 530 reggade bloggar i Övik, så nu är ju frågan hur smidig min träff känns att genomföra! ;)

Ses imorrn!

Erika: Ja, jag får se hur det blir med detta, se ovan! ;) Annars får du och jag ta en bloggfika! :)

Trevlig helg, vännen!

2008-04-04 @ 18:36:49
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Trevligt.
Lät mysigt med en bloggträff ;)

Hoppas att du får en fin / underbar fredag.

Kärlek / Jessica

2008-04-04 @ 20:09:29
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Malin Harju

VintageRetroPrinsessa: Ja, jag ska se om jag kan få till något framöver! Får väl begränsa sök-radien till kvinnor i snarlik ålder som oss eller nåt?

Hade en fantastisk fredag och nu väntar en ännu bättre lördag!
Ha det alldeles underbart, fina du!

Kramalin

2008-04-05 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0