Borttagna länkar

För att kunna bistå alla läsare med eko-relaterade länkar har jag nu tvingats ta bort alla andra länkar. Så alla som inte har eko-butiker, säljer böcker som har den känslan, bloggar om ekologi eller vintage eller andra miljövänliga ting är nu tyvärr bortplockade.

I mitt naiva tillstånd trodde jag att man skulle kunna ha hur många länkar som helst, så är inte fallet. Då jag passerade 100 så plockades de sonika bort nerifrån eftersom.

Dock är alla borttagna länkar märkta som favoriter på vår dator så om ni vill ha någon adress är det bara att lämna en kommentar eller maila oss!

Hoppas alla förstår detta och inte tror att jag plockat bort Er blogg "bara för att"? Detta är ju trots allt en eko-blogg så det känns inte så väsentligt med modebloggar eller inredningssidor. Eko from now on! ♣

Lycka, hälsa och välgång!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-04-22 @ 06:10:45
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Jonna: Godmorgon själv!

2008-04-22 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0