Dofta snällt mot naturen

Idag med posten kom parfym-proverna som jag tidigare bloggat om. Jag vet att min goda vän inte vill ta in dem men de föll mig i smaken direkt. Tur att man är olika! Fick alltså hem 4 st. prover à 14 ml. så nu har jag parfym så det räcker ett tag, jag som annars kör på mina oljor.

Märket heter Tsi-la organics och de dofter jag fick hem är Fleur Sauvage, Ilang Ilang, Kesu och Kizes. Kesu kändes som en kryddig unisex-doft, precis i min smak. I den doften har man använt exotiska kryddor och färsk lime för att få till en doft med hetta. Fleur Sauvage doftar italiensk bergamott och ljust trä och den känns perfekt för mig! Älskar den redan! Ilang Ilang är en blommig dogt med inslag av blommor, sockrade citrusfrukter, vanilj och orkidée känns flörtig och perfekt att bära i sommar. Kanske en doft för vår Paris-resa? Sist men inte minst kommer då Kizes, också denna en kraftig unisex-doft men med lättare inslag av syrlighet och citrusfrukter. Känns mildare och krämigare i doften.

Jag älskar alla fyra sorterna och är jätteglad över att Susanne var så rar och skickade de till mig! TACK! Sen vill jag också påpeka att dessa söta, små eko-parfymer alla hade roll-on applikator vilket jag tycker är super! Mindre spill och inget kladd!

Det här gjorde min dag! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0