Fredag

"Bliss is a constant state of mind
- undisturbed by gain or loss."

Kommentarer
Postat av: Sara

Den här gillade jag. Precis den saken kan göra mig frustrerad ibland att folk inte förstår. Ett bra exempel är på jobb just nu. Jag sitter i ett litet rum och sorterar bland papper och pärmar. Rummet är ganska litet och mörkt, men jag har gjort det mysigt med en lampa och en radio, och trivs bra där! Jag slipper influenserna från alla stressade människor runt mig, och jag kan sitta och sjunga utan att störa någon ;)

Varje dag går det förbi minst en människa som måste beklaga sig över att jag är där. "Usch vad mörkt!" "Sitter du HÄRinne???", "Usch, det kan inte vara kul att sitta där!" osvosv. Och jag tänker, att det enda som är jobbigt med att vara där, är deras kommentarer. Jag blir tokig på dem ibland.

Man kan må bra när man vill! Bara man vill :)

Kram till dig!

2008-04-11 @ 14:32:07
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Ja! Precis! Du och jag; vi förstår varandra!

Massa kramar!

2008-04-11 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0