OnsDagens tacksamhet

Det är sol idag också fastän klockan inte ens är 06. Jag älskar dessa ljusa morgnar som väntar oss nu! Man blir så härligt pigg och man vaknar på ett helt annat sätt än annars.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag har världens bästa jobb! Idag ska vi sitta ute i solen och grädda våfflor till mellanmål med barnen. WOW!

Dagens tacksamhet; att jag får betalt för att sitta ute i solen med 15 glada, sandiga barn och mumsa våfflor med jordgubbssylt! Tack!

Vad ska Ni göra på Ert jobb idag? ;)


Kommentarer
Postat av: My

Inomhus 09.30-21.00 blir det i alla fall. Kan inte hjälpas. :-)

2008-04-23 @ 08:52:24
Postat av: Malin Harju

My: Stackare...det var jättegoda våfflor! ;)

2008-04-23 @ 15:03:57
Postat av: Ika

Inget alls - jag upplever min första dag som sjukskriven efter närmare 39 graders feber igår kväll/natt. Får uppleva vårsolen genom fönstret istället. Men egentligen är det ganska skönt att det är just den här dagen jag är borta från jobbet eftersom den annars skulle ha innehållet ett för vårt jobb dåligt anpassat skolningstillfälle under arla morgonstund.

2008-04-23 @ 18:40:51
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/
Postat av: Malin Harju

Ika: TRåkigt att vara sjuk! Tur att det det var på "rätt dag" om det nu ville sig till att du måste bli sjuk.

Hoppas du kryr på dig snart!

/Malin

2008-04-24 @ 05:37:33
Postat av: Micke

Inomhus i ett stålverk. Inga fönster. Bittra gubbar. Många comb-overs.

Men inte surar jag för det, för nu har jag ju hittat en ny blogg att läsa :D Sen blir det yoga och musikskapande!

2008-04-24 @ 08:13:19
URL: http://bergatroll.wordpress.com
Postat av: Malin Harju

Micke: Ha, ha åt comb-overs! :D Det är inte charmigt på någon, speciellt inte på sura gubbar! :)

Skönt att du inte surar för det utan tar jobbet för vad det är! Härligt med både yoga och musikskapande; vilken typ av musik blir det?

/Malin

2008-04-24 @ 09:50:47
Postat av: Micke

Det blir lite folkrock, svensk folkmusik mixat med rock. Kolla in www.myspace.com/slingerbult, du kanske tll och med gillar det :)

2008-04-25 @ 07:31:27
URL: http://bergatroll.wordpress.com
Postat av: Malin Harju

Micke: Ska kolla in det så fort illfälle ges!

/Malin :)

2008-04-25 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0