Otekniska Malin

Har efter en del funderande i helgen insett att de länkar som "försvunnit" då man kollar in bloggen ute på webben inte syns för att jag helt enkelt har för många länkar Ju fler jag lägger till ju fler faller bort nerifrån. :S

Är det någon som vet om man kan få dit fler? Jag har ju en massa länkar som inte syns nu som jag gärna vill ha på bloggen.

Skulle även vilja ha hjälp med att ta bort den tomma kategorin Recept som fortfarande inte går att ta bort trots att alla gamla inlägg i den är om-publicerade till Det handlar om mat.

Vore tacksam för hjälp! ♣


Kommentarer
Postat av: Sara

svåra saker det där, mycket är mysko när det kommer till blogg å html coer å grejer=)
ha en bra dag!!

2008-04-21 @ 11:13:51
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Ja, det är svåra saker. Speciellt då man är totalt pkunnig och ointresserad! :)

Ha en bra dag du också!

2008-04-21 @ 12:58:52
Postat av: Anna Öberg

Hur man gör vet jag inte, men det skulle kanske kunna struktureras upp på ngt sätt? Du har ju lagt till så många nya länkar på sistone att det är svårt att hitta:). De kanske inte måste ligga "synliga" allihopa utan delas upp i kategorier, tex Bloggar - delat i ekotänk etc. Butiker - delat i barn, mode, skönhet etc?

2008-04-21 @ 15:32:48
Postat av: Malin Harju

Anna Öberg: Ja, precis så skulle jag vilja ha det! :) Men som sagt; det ska finnas nå'n som kan göra det åt en också.
Ska kika på det i helgen och se om jag kan få någon ordning på alltihopa! Jag vill inte välja bort någon av länkarna, men jag vill ju att det ska vara överskådligt och det är det inte nu...

/Malin

2008-04-21 @ 16:22:47
Postat av: isabelle

du skulle ju kunna göra ett blogginlägg med alla länkar (som såklart uppdateras eftersom), som du sen direktlänkar till i menydelen till höger.

2008-04-22 @ 16:29:10
URL: http://isabelle.svartvit.com/blog
Postat av: Malin Harju

isabelle: Hur menar du med "direktlänkar till menydelen till höger"?

Tack! :)

/Malin

2008-04-23 @ 05:37:10
Postat av: isabelle

antingen kan du ju göra en kategori som du kallar länkar eller ngt och lägga det enda länk-inlägget under den. eller så gör du en länk precis som du brukar, (under arkiv och sånt) med adressen till just det inlägget! hoppas det klarnade :)

2008-04-23 @ 14:00:50
URL: http://isabelle.svartvit.com/blog
Postat av: Malin Harju

isabelle: Aha, nu förstod jag! Tack!

/Malin

2008-04-23 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0