UTMANINGEN!

Nu är tävlingen avslutad och jag är så otroligt glad över att så många ville vara med och berätta vad som är vackert på dem själva! Bra jobbat, alla fina människor där ute! :)
Det var så härlgit att få sätta sig och läsa igenom alla listor och se vad olika vi är och att det kan skilja radikalt mellan de saker vi är nöjda med. Härligt att läsa att Ni blev peppade, det var det som var strävansmålet!

Bara för att Ni var så många som ställde upp så kommer jag att skicka iväg 3 halsband istället för 1. Det är alltså halsband med glashjärtan som jag gjort själv med material från Pagoni. Hjärtana är i färgen grönt, rött och blått och det blir slumpen som avgör vilket hjärta ni får. Jag har lottat (jag bad Johan säga tre nummer mellan 1 och 47 (några som skrivit kommentarer var inte gällande tävlingen + att jag också svarat i några kommentarer) och de tre blev det!) ut följande vinnare av halsband, men jag skulle vilja se alla som vinnare en så'n här gång eftersom vi är många som kommit till nya insikter om oss själva;

¤ Desiree

¤ Christina 

¤ Maria (den Maria som skrev att hon hittat hit via Underbara Clara, det fanns flera med samma namn.)

Grattis alla tre! Maila oss på bloggen så att vi vet vilka adresser vi ska skicka halsbanden till!

Tack för att Ni var så många som hängde på och ville medverka, ut i våren nu och visa upp Era vackra features! Ekoblogg har bevisen på att Ni har dem!

Många kramar! ♣

Kommentarer
Postat av: Desiree

Jag känner mig hedrad!

2008-04-24 @ 15:45:23
Postat av: Malin Harju

Desiree: Härligt! Maila den adress dit du vill ha halsbandet skickat så fixar vi det!

/Malin

2008-04-25 @ 07:50:24
Postat av: Desiree

Ahrenbergsgatan 4b 41673 Göteborg, kram

2008-04-29 @ 23:38:28
Postat av: Malin Harju

Desiree: Perfekt, då vet jag! Nu fattas bara ditt efternamn!

/Malin

2008-04-30 @ 06:19:18
Postat av: Desiree

Oj hade inte sett denna kommentar, Hörnberg är efternamnet

2008-05-13 @ 07:25:32
Postat av: Malin Harju

Desiree: Jag tror du borde få det nu i dagarna. Jag googlade rätt på ditt efternamn via din adress så det löste sig till slut!

:)

2008-05-13 @ 15:20:21
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se
Postat av: Desiree

Fick ditt vackra halsband idag och jag vill tacka så hjärtligt! var jätte fint! och jag ska ha på mig det jämt nu för det symboliserar något vackert! Är så glad för att jag fick det! ger mig styrka faktiskt!

2008-05-14 @ 06:48:05
Postat av: Malin Harju

Desiree: Tack! Vad roligt, nu blir jag glad!
Härligt med saker som innehar symbolik, låt detta påminna dig om att det finns minst 10 bra saker med dig som är mer än väl värda att tycka om och vara stolt över!

Kramar Malin

2008-05-14 @ 07:49:30
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0