Wow!

Att slå på datorn imorse var en glädjande handling!

Ekoblogg har så länge vi funnits (sedan slutet av januari) varit en liten men naggande god blogg om jag får säga det själv? ;) Då vi fick igång ruljansen med ett gäng trofasta läsare har vi sedan dess legat på ca. 50 unika besökare per dag och ca. tre gånger så många sidvisningar.

Att jag igår, tack vare fantastiskt vackra underbara Clara, hade över 600 unika besökare och nästan 1200 sidvisningar känns övermäktigt! Det känns så viktigt att många hittar hit, inte för att jag vill ha bekräftelse för det jag gör utan för att jag vill att så många som möjligt ska bli upplysta och bli inspirerade till en förändring. Något jag hoppas att man kan hitta här på Ekoblogg.

Nu hoppas jag bara att i alla fall några av alla 550 nya som hittade hit igår finner den såpass intressant att den är värd fortsatta besök!

Tack än en gång Clara! :)



Länkat; underbara Clara


Kommentarer
Postat av: Desiree

Tack så jätte mycket!en vänlig kommentar i mörkret värmer!

2008-04-17 @ 07:43:23
Postat av: Malin Harju

Desiree: Varsågod, fina du! Men jag menade det verkligen!

Må så gott idag!

/Malin

2008-04-17 @ 07:58:21
Postat av: Erika

Jätteroligt!
Jag håller tummarna för att besökarna stannar =)

2008-04-17 @ 17:52:01
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: underbaraclara

Det var så lite så! Bloggen fötjänar all uppmärksamhet den kan få!

Superkramar Clara

2008-04-17 @ 18:36:19
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: tack gumman, det gör jag med! Det vore skoj!

Massa kramar!

underbaraclara: Tack! ;)

Kramar till dig också!

/Malin

2008-04-17 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0