Tillbedjan av universum

Ikväll börjar "Outsiders" igen och jag tänkte sjunka ner i soffan med en koppus gigantus med Yogi Tea och bara mysa i Johan's fleecemorgonrock då. Såg att kvällens avsnitt ska handla om folk som anser sig ha gåvor; en pratar med djur, de ska träffa shamaner och Mia de Neergaard - en kvinna som håller i kurser om att tillbe universum och lär ut om lagen om attraktion. Hon säger sig ha funnit Hemligheten och lever själv sitt liv så, tydligen skulle man få en inblick i de kurser hon håller.

Nackdelen är att Kanal 5 har en förmåga att få sina "Outsiders"-reportage att framstå så fåniga och som om de alltjämt vore humbug. Hoppas nu inte att de gör det gällande delen om lagen om attraktion, det vore trist tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Blissara

Om SHAMANER! Shit vad spännande, det är något av det jag är mest intresserad av.... Hinner inte se det ikväll dock, det är födelsedagsfika för min mamma och bror. Men jag känner för att slänga in ett boktips till dig, som gjorde mig just shaman-intresserad.



"Kvinnosjälens Kraft - inkafolkets hemligheter" av Hernán Huarache Mamani. Jag läser extremt få böcker nu (undantag Thailand), men detta är en av mina biblar.... Tror du hade tyckt om den.



Kram till dig och alla andra tre!

2008-08-18 @ 07:49:11
URL: http://blissara.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Blissara: Tack för tipset, ska kollas upp framöver för min hög med olästa böcker börjar sina. Tror man kan se avsnitten på deras hemsida via nätet så du kan säkert se det i efterhand!



Kramalin x 4

2008-08-18 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0