Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Pigg och glad!
Gjort: Ingenting förutom att amma Leon och satt mig vid datorn.
Planer: Som ovan; gå runt och slappa hela dagen. Advent-fika hembakta pepparkakor och lite glögg blir det nog i alla fall! :)
Ser på: Johan som sitter i soffan i min rosa pälsiga gamla morgonrock medan jag sitter i hans blåa i fleece. Här tänjer vi på alla könsgränser! ;)
Lyssnar på: Leon som som vanligt låter en massa; ni skulle höra honom!!! Han piper, tjuter, gnäggar och bräker, det låter som ett mini-zoo här hemma! :D Ungefär som då "vanliga barn" tar i för att fylla blöjan låter det som! :) Det roliga är att han sover medan detta sker så han är inte ens vaken. Då han är vaken är han tyst!
Läser: Lite kommentarer från er läsare. Alltid lika kul!
Dricker: Ingenting.
Äter: Heller ingenting, men ska snart trycka i mig sjukt många havrekex! :P
Bästa: Denna oplanerade dag.
Sämsta: Såklart ingenting!
Barn: Mätt och belåten, dock väldigt pratig just nu! Charmtrollet vårat!
Väder: Som alltid mulet och grått. Men minusgrader är det så snön får stanna kvar! *jippie*


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ha haaa! Skön klädsel idag! :)



Toste lät en massa när han var ganska ny också, i sömnen alltså. Hade nästan glömt bort det! Men vi har spelat in det! :)

2008-12-07 @ 17:55:00
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja, vi var grymt snygga då vi tassade runt här hemma! ;)



Ok, det kanske är något som småisar gör då? Det låter väldigt kul i alla fall!

2008-12-08 @ 09:42:06
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0