Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Lite småtrött men glad!
Gjort: Amma Leon, gjort frukost.
Planer: Baka en kaka i långpanna, mysa med grabbarna så mycket det går!
Ser på: Leon som halvsover och bajsar om vartannat i baby-skyddet och Lotus som ligger i mitt knä och hoppas att jag inte ska orka sista tuggan havrekex.
Lyssnar på: Lotus som tvättar magen och nyheterna på TV 4.
Läser: Lite kommentarer och mina "måste-läsa-varje-dag-bloggar".
Dricker: Yogi-té från Indiska.
Äter: Frukt- och mandelbröd och havrekex, båda med smör och ost.
Bästa: Min underbare son! ♥
Sämsta: Såklart ingenting!
Barn: Mätt och belåten, dock med lite magknip p.g.a Niferex-tillskottet. Kommer nog snart att somna.
Väder: Som alltid mulet och grått. Men minusgrader är det så snön får stanna kvar! *jippie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0