Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Pigg och glad, det är ju helg!
Gjort: Varit uppe i arla morgonstund och lussat för farmor och farfar som bor i samma hyreshus som vi. Gissa om de blev glada då vi kom sjungandes med en liten tomte-nisse och hans alv-hund? *ler* Ätit frukost och ammat efter det.
Planer: Mysa med nära och kära idag! 
Ser på: Leon på ena sidan och Lotus på den andra sidan om mig.
Lyssnar på: Surret från datorns fläkt, Leon som ligger och små-snattrar.
Läser: Lite olika bloggar och de inlägg jag själv skriver.
Dricker: Brunkullan grön, ett av de godaste téer som finns!
Äter: Inget, åt ju nyss frukost.
Bästa: Precis allt känns toppen idag!
Sämsta: Ingenting!
Barn: Ligger på soffan bredvid mig, verkar lite små-trött av sitt lussande! Myser med sin tiger-snuttefilt och småskrattar ibland!
Väder: Minusgrader och en blekblå, klar himmel. Så vackert...


Kommentarer
Postat av: Nadia

När vi åkte upp mot Skorped idag såg vi ett otroligt häftigt landskap! Jag tror aldrig jag sett så snötyngda träd häromkring! På dessa snötyngda träd gnistrade solen och himlen i bakgrunden var ljust blå! Riktigt betagande! Så har ni lust för en bilfärd på skitdålig väg = tvättbräda av värsta sort... så åk! :)

2008-12-13 @ 22:35:17
Postat av: Malin Harju

Nadia: Det lät vackert! Minus den skit-dåliga vägen dock! ;)

2008-12-14 @ 09:53:07
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0