Granen står vit och grann i stugan

MMS

Granen står vit och grann i stugan! I vårt hem finns plastgran eftersom mamman i huset är allergisk och då blev det en vit. Ska det liks vara fejk kan man lika gärna kitscha till det. Leon mår mycket bättre idag; ingen feber och koksaltlösningen gör susen för näsan! Han har ätit som en häst hela tiden (såklart!) och det känns jätteskönt! Idag ska vi 4e advent-mysa med nostalgi-trippen 'Sunes jul' från -91 och äta ohälsosamt många pepparkakor! :) Mera mys åt folket! Hoppas ni får en fin dan före dan före dan före dopparedan! Vi hörs imorrn igen! Kramalin


Kommentarer
Postat av: S

Åh vad skönt att höra att Leon mår bättre!

pustar ur

Trevlig 4e advent till er, själv jobbar jag dagen till ära! :)

kram

2008-12-21 @ 12:18:39
Postat av: Lisa

Härligt att det verkar bättre. Kram!

2008-12-21 @ 15:13:30
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Sarasofi

Hej! Vad skönt att Leon mår bättre, han är en stark liten krabat!

Vi är ute i skogen nu, winter wonderland, för att fira jul och nyår. Så skönt att vara här! Fascinerade hur en plats bara kan ta andan ur en, dvs hur jag på en gång när jag kom hit bara slappnar av, till viss del ofrivilligt eftersom jag vill ju ändå vara lite aktiv, men det är som att min kropp vägrar lyssna utan säger "nu sitter du här i soffan och du rör dig inte ur fläcken på väldigt väldigt länge"... men jag bakade i alla fall saffranscupcakes idag, mycket goda!

Jag önskar dig och familjen en riktigt god jul - man kan aldrig få tillräckligt med mys i sin tillvaro och det vet jag att ni är duktiga på så mys på och ge Leon en kryapådigkram från mig och P!

2008-12-21 @ 21:34:31
Postat av: Malin Harju

S: Du är söt du! :) Just det, jobba lugnt!



Lisa: Tack!



Sarasofi: Ja, det gäller att komma ihåg hur stark han faktiskt är!

Vad härligt att sådan julefrid innfunnit sig, tycker din kropp är klok som säger att du ska vila! Sedan tycker jag också det låter gott med cupcakes, jag är farligt svag för saffran!



Ha en fantastiskt fin jul och krama om de dina!



Många kramar Malin, Johan, Leon och Lotus

2008-12-22 @ 10:25:50
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0