Usch

Bloggen tar lite ledigt från PC'n idag (MMS kommer säkert) och imorgon för jag har noll inspiration och motivation nu. Ville inte att Leon skulle bli förkyld eftersom risken för RS-virus är så stor och ja...här är vi nu. Han är lite hängig, snuvig och rosslig i halsen. Tempen är än så länge bara 37,5 (dock lite feber för honom) så vi får kolla den kontinuerligt.

Som mamma så fint påminde mig om; man är vad man tänker och jag ska verkligen försöka efterleva det i helgen.

Johan har bakat scones så jag ska försöka lägga oron åt sidan och äta lite och sedan ska jag försöka ta itu med denna dagen också.

Vi ses åter igen på måndag! 


Kommentarer
Postat av: yoginimaria i oslo

Usch - dagar är inte favoritdagarna vi längtar efter. Men de blir iallafall lättare när vi släpper taget och inte stretar emot. Bara är i känslan och det som föregår inuti genom att inte reagera med motstånd. Inte så enkelt men något att sträva efter. Och ack så skönt när världen blir mjuk som bomull igen!

All världens kramar till dej malin!

Maria

2008-12-20 @ 23:17:56
Postat av: Malin Harju

yoginimaria i oslo: Tack snälla du! Precis vad jag behövde höra och påminnas om! The Secret-tänk, mindulness och wabi sabi i samma sväng, du kan du, vännen min!



Redan genom att läsa din kommentar föll lite bomulls-ludd ner över mig och gjorde tillvaron lite mjukare igen!



Ha en alldeles fantastisk jul fylld med lycka, hälsa, välgång och NMRK!



Kramar i massor!

2008-12-22 @ 10:28:04
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0