LörDagens tacksamhet

♥ Det finns inget underbarare eller bättre att sitta i en oversize herrpyjamas med en stoor kopp och lyssna på keltisk-inspirerad musik och bara titta på det vackraste som finns; min man! Han står i det klara solljuset i målarbyxor som sett bättre dagar och målar väggarna i vårt tillfälligt kala kök. Vita, rena väggar. Rena, precis som vår kärlek. Den gryende våren utanför bär ett löfte om tider som kommer att lyfta vår kärlek till oanade höjder. En stark och solid kärlek eftersom vi har full tro på att vi tillsammans är oslagbara och att vår kärlek är oövervinnlig. Ringar smidda i klaraste guld sitter som löftes-bojor på våra fingrar som ett minne om den lyckligaste dagen hittills. Dagen då vi lovade, inför alla vi älskar på en evig plats med havet och himlen som kärleksvittnen, att alltid leva tillsammans i en kärleksfull vardag. En vardag som skall ägnas åt att göra det bästa för varandra, omvärlden och universum.

Johan, du är mitt allt och mitt inget. Utan dig existerar blott ett fragment av den starka människa du gör mig till med din blotta närvaro. Att veta att du och jag har hela livet framför oss ger mig gåshud av lycka i själen.

Tack. Tack. TACK!

För kärlekens skull... ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vackra, fina människa. Återigen gör det mig otroligt glad att jag gett dig lite av inspirationen till detta. Kärleken är det mest fantastiska som finns! Du ger mig gåshud av att läsa detta. På riktigt såklart.
Nu ska jag iväg och simma en timme, underbart det också!!
Kärlek till dig!

2008-02-23 @ 11:19:02
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Tack! Och du; simma lugnt! ;)

2008-02-23 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0