Fashion for aids

HM släpper idag kl 10.00 sina Fashion for aids-kollektion. En kollektion där kända personer, däribland vår svenska Nina från The Cardigans, designat T-shirts och linnen som ska säljas till förmån för aids-forskningen.
Smart drag av HM att lansera den under Sthlm Fashion Week.

Hursomhaver så utgick en klausul i "mitt sorts köpstopp" då det gäller shopping for good deeds, så för 149 :- kommer Katherine M Hamnetts's "Stop and think" att vara min imorgon. Yeay! Tur att jag inte behöver köpa den själv, gillar inte att trängas. Inte för att jag vet om det blir någon trängsel i våran stad?

Tänker Ni köpa något från kollektionen?


Kommentarer
Postat av: katriina

Hej jag är sugen på cardigans t-shirt få se om man lyckas få tag i den, vi ses sen!

2008-01-31 @ 07:29:09
Postat av: Sara

Åh vilken snygg! =)
Det är så skoj att läsa här, vilka tips du sitter inne med alltså. =)

2008-01-31 @ 09:19:06
Postat av: Malin Harju

katriina: Nu har vi setts, du skulle vara grym i den, gumman!

Sara: Visst är den fin? Gillar den...du, det var länge sen vi sågs nu ju! Usch!

2008-01-31 @ 12:46:50
Postat av: Nadia

Jag såg AIDS-tröjorna i ögonvrån när jag rusade in sist, men jag hade bråttom upp till barnavdelningen och hann inte kolla upp vad det var - men nu vet ja!
Ska försöka få läge att kolla snarast innan de är borta.

2008-02-06 @ 10:02:03
Postat av: Malin Harju

Nadia: De var ju faktiskt riktigt snygga. OCH sköna, inget är som eko-bomull mot kroppen! ;)

2008-02-06 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0