Eko-segt

Jag vill be vissa läsare om ursäkt för att det kanske inte är så mycket eko-grejor som tas upp på bloggen just nu. Men jag har semester ett litet tag till så håll ut. Att posta sådana inlägg kräver så mycket mer tid och förberedelse och det vill jag inte riktigt lägga ner under min ledighet. Jag kan dock lova att jag har ett fullklottrat A4-papper med både eko-relaterade saker samt andra grejor jag kommer att köra igång med i höst. Då kommer jag även att tipsa mer om allt vi införskaffat till bebis som är ekologiska, Fair Trade-märkta eller tänkter på miljö och konsumtion på ett eller annat sätt.

Så håll ut, bättring kommer i sinom tid! :)

Kramalin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0