TisDagens tacksamhet

Nu känner jag att det växer så det knakar i magen! Förstår ni? En bebis liksom! En liten gullrumpa! Känner ofta att den behöver mer utrymme; om jag sitter framåtböjd för länge så tar det emot efter ett tag. Ungefär som om det fanns en liten fot eller en arm där som protesterar hejvilt!

Förutom att jag är sjukt tacksam över det, men det är jag varje vaken sekund, så är jag idag tacksam över en mys-date med min bästa C ikväll! Ska bjuda henne på soltorkade jordgubbar och kika på hennes nya kök. Då får hon bjuda på té och en sparkande mage. Ha, ha, tror om våra bebisar kommunicerar med varandra? *ler*

Dagens tacksamhet är en fin vän och en växande mage fylld med liv!

Stora tack! ♣

Kommentarer
Postat av: Sar

2008-06-03 @ 08:59:36
Postat av: Sara och hennes hjärta!

Tryckte på enter för snabbt, så vi kan ju ignorera det där konstiga inlägget... I alla fall, om C är den jag tror det är och att hon är preggo oxå så får du hälsa så mkt grattis från mig! Måste ju vara grymt roligt att ni går igenom detta samtidigt.

Mitt hjärta tog sin första 7, 8 steg idag så jag är uppåt idag! :)

2008-06-03 @ 09:01:42
Postat av: Malin Harju

Sara och hennes hjärta: Hejja lille P! Vad duktig han är! :D



Ja, C är min C och hon ska ha i slutet av augusti så det kommer att skilja 3-4 månader mellan våra knyten! :)



Ha det bäst, gumman!

2008-06-03 @ 11:47:21
Postat av: Nad

Så kul att ha gravid nära vän! :)

Och senare barn nära varandra! Mellan mitt och min brors första skiljer det fyra månader, Jättekul!

2008-06-08 @ 21:03:56
Postat av: Malin Harju

Nad: Ja, det är supermysigt! Dels har man någon man kan rådfråga och som är lika insnöad som en själv, och sen kommer ju barnen förhoppningsvis att ha lika stor behållning av varandra som vad vi har!

2008-06-09 @ 06:20:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0