UL

Ultraljudet gick jättebra! :D Nu är bebis ca. 18 cm. lång från huvud till tår och vägde 138 gr. Den var nu 17 veckor och 3 dagar idag så från och med nu blir mina vecko-brytningar på måndagar istället för torsdagar som det varit hittills. Får posta v. 18 innan jag åker eftersom jag är borta på måndag.
Det visade att Krypet beräknas komma till oss den 30/11 - 08, och det passar ju bra då att jag tänkt föda ut den den 22! ;) Skämt åsido, det känns ju skönt fr nu vet man att även om man går över tiden så är man hemma och har hunnit landa liiite innan jul.

Krypet boxades en massa och förde hela tiden upp händerna till sitt huvud, och den låg ofta så att huvudet låg mot väggen som skljer den från min urinblåsa. Där har vi förklaringen till att jag så ofta känner mig kissnödig men att det så sällan kommer något då jag går. Lill-skruttis då! ♥

Nedan har ni de olika BF-datumen;

5/12 enligt sista mensen
3/12 enligt inskrivning hos BM
30/11 enligt Familjeliv
30/11 enligt UL
22/11 enligt min intuition

Nu kör vi, är ni på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0