"Vardagslyx"

Ska krypa upp i soffan med en stor skål müsli, havremjölk och skivad banan nu. Läsa "Den väntande" och svepa en filt om mig. Snusa lite på trött-vovven som bara sover och sover och tända lite ljus, ute är mulet och grått och det ser ut som om det ska börja regna när som helst. Jag kan lätt försvinna in i en bok flera timmar vid sådana här tillfällen. Skriva lite i dagboken och lyssna på Janis Joplin.

Johan's flanellpyjamas värmer och jag är lycklig. Lycklig över att bara få vara och finnas till.

Lycka, hälsa och välgång!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vi fick allt lite sol nu på eftermiddagen =)



Jag stod inne på örnens bokhandel och tittade och kände på dagböcker häromdagen.

Jag skrev dagbok förut och det roligaste var att få gå och köpa en ny när jag skrivit ut en. Har funderat lite smått på att ta upp dagboksskrivandet igen. Har inte skrivit på några år nu.

2008-06-17 @ 18:09:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det var skönt. Jag satt ute en liten stund och värmde mig!



Jag har en jättefin dagbok som kommer från Hikma islamiska institut. Skriver ca. 1 ggn i veckan om man skulle snitta det. Kul att ha kvar, speciellt nu då man är gravid.



Kramalin

2008-06-18 @ 07:14:06
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0