Jag har syndat! ;)

DSC00609.JPG
Jag har syndat! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har inte vågat fråga syrran hur länge det tog att virka filten, hehe.
Och det är små lappar som hon sedan har sytt ihop till en filt. Hon är duktig på att virka.
Själv kan jag endast sy i knappar =)

Psykopaten har jag läst för ett tag sedan, tror att jag tyckte att den var bra. Måste läsa om den för att friska upp minnet.

Hoppas att du har en bra dag!
Kram

2008-03-19 @ 14:41:06
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Jag blev sugen på tt göra en som sagt, får se framöver om tid ges!

Kul med nya böcker, jag plockade på mig ett par pockets på rean så jag har en hög som väntar på mig! Låter bra att du tror att den var bra i alla fall! :)

Hade en OK dag, känner stor tacksamhet samtidigt som det känns vemodigt utan att jag riktigt vet varför. Gör ont att se de man älskar lida...
Känner du igen påsen? Du som ska dit och shoppa på fredag utan att behöva skämmas för dit shoppande! ;)

Ha en mysig kväll!

Många kramar!

2008-03-19 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0