Lägesrapport: Kommande planer

Kommande planer

Jag har tänkt piffa till bloggen lite framöver, bl.a. med en lite större och tydligare profilbild på mig, lite egna foton i bylinen mm. Jag gillar den gröna färg som blogg.se bjuder på för denna design, den passar liksom temat. Men jag skulle vilja ha foton som mer representerar de vi är och det har S lovat att hjälpa mig med. Tack! För är den en sak Ni ska veta, så är det att sådana "dator-iga" saker är jag helt värdelös på. Men det tar jag på mig, man kan ju inte vara bra på allt! ;) 
Fanny är snart klar!

Jag har även tänkt lägga upp bilder på hela vårt hem så fort det är klart här hemma. Tänkte att det kanske skulle vara kul för Er att få se var vi försöker få till vår ekologiska vardag? Men först vill jag ha det riktigt klart och det är det snart!

Jag har tänkt lägga upp fler recept mer frekvent.  Ett ständigt pågående arbete!

Jag har tänkt kika lite på tips så att man lättare ska anse sig ha råd att handla ekologisk mat.

Jag håller på att fixa så att jag ska kunna mobilblogga. Kan vara kul om man är på resande fot och hittar eko-vänliga saker man vill delge Er läsare!

Jag tänkte tipsa om hur man gör sitt hem klimatsmart och om hur boken "Kanariefåglarna ryter" har förändrat vårt liv totalt. Men sådana inlägg tar tid att förbereda så det dröjer litet. Har för fullt upp just nu.

Gällande eko-shopping så har jag tänkt sammanställa hur våren ser ut rent modemässigt då det kommer till eco-fashion. Vill avvakta lite till så att alla eko-kollektioner hinner komma i ordning.

Sedan är det så klart fritt fram för ER att komma med önskemål och tycka till om precis vad som helst. Jag brukar kunna dela med mig av det mesta, så fråga eller önska på så ska vi se vad jag kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0