LörDagens tacksamhet...

...om än lite sent! Hade nämligen fullt upp igår så i ärlighetens namn glömde jag bort det. Det blir så ibland.

I mitt hjärta finns en otroligt stor tacksamhet över min älskade, underbara mamma, hennes blivande sambo tillika fästman J, min bror -  mitt allt och mer därtill, och hans fina sambo och fästmö K. Igår var tacksamheten extra påtaglig då vi bjöds på fantastisk  middag i Ås men egentligen i Italien. Hela lägenheten andades Italien; musiken, maten, dekorationer, dukningen, genomtänkt underhållning, drinkarna, en stor karta med allt vi ska göra utmärkt på den, och för att inte glömma värdparet; mamma i lång, svart peruk och italienskt snitt på kläderna, och J med smal, svart mustachm svart hår, uppknäppt skjorta och guldkedja runt halsen. Härligt!

Förstår ni hur kul vi 6 kommer att ha under 10 fantastiska dagar? Jag är så tacksamma över att Ni fina, älskvärda människor finns i mitt och Johans liv! Tack!

LörDagens tacksamhet; är NI! ♣

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fy vad kul det låter!!!! :)

2008-03-02 @ 20:54:48
Postat av: Malin Harju

Nadia: Det var så himla roligt! :) Har inte skrattat så mycket på länge! Härligt att det är delar av ens egna familj som får en att må så bra!

2008-03-03 @ 06:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0