Second hand-bohag från Oliko

För ett tag sedan beställde jag bl.a. en finfin vas och förrättsbestik från Oliko Bohag; en second hand-affär på internet med hur mycket bohag och inredning som helst! Kan sitta och kika där i timmar och minnas tillbaka hur morfars och farfars haft det då man växt upp! 

Där finns allt från "lyxiga" prylar från Rörstrand eller Gustafsberg till okända keramikföremål från Tyskland. Sidan är praktiskt indelad i  olika årtionden så man kan välja det som passar bäst eller söka direkt på föremål via t.ex. keramik, plast eller porslin.

Allt fungerade jättebra vid beställning och betalning, förutom att det var lååång leveranstid. Fick dock sin förklaring då jag fick ett mail att ägarna i dagarna fått en liten bebis!

Grattis säger vi på Ekoblogg! ♣

Kommentarer
Postat av: Nadia

Bra tips!!!

2008-03-06 @ 13:09:47
Postat av: Malin Harju

Nadia: Tack! Jag är jättenöjd med det jag fick! Superfina grejor!

2008-03-06 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0