SönDagens tacksamhet

Efter min TLT-session så känner jag att det hänt något inom mig. Det är svårt att sätta ord på det. Jag mår liksom bättre även fast jag mådde väldigt bra innan. Under en period i mitt liv då jag hade extremt bra självförtroende och självkänsla så hade jag stora, silvriga titan-piercingar i mina öron. 5 st. prydde tillsammans med mina 3 tatueringar min kropp. Och jag trivdes. Vet inte vad det var som gjorde att jag gjorde det, men de representerade mig och den jag var.

Jag känner mig så nu igen. Nu sitter piercingarna på plats igen, om ändock mindre och zirkon (guld) färgade. Jag har fått tillbaka en liten, om än betydelsefull, bit av mig själv.

Det känns bra. Det får bli Dagens tacksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0