TisDagens tacksamhet

Dagens tacksamhet;
Idag är jag rörande tacksam över att vi bor i Sverige och att den arbetsgivare jag har, med min chefs tillåtelse, låter mig göra en resa imorgon. Jag och Johan får, på arbetstid, åka ner till S-vall och hälsa på något av det käraste jag har som ligger på en intensivvårdsavdelning där nere. För oss är det en resa på över 30 mil och det känns otroligt värdefullt att vi ges tillfälle att göra denna en dagtripp nu, då det annars skulle kännas ont om tid.

Mina två fantastiska kollegor som går in extra och jobbar för mig för att jag ska kunna göra detta ska heller inte glömmas bort; Ni är fantastiskt osjälviska människor och jag önskar Er allt gott! ♥ Tack!

Mitt i detta försöker jag komma ihåg mina egna råd, och; "Du är vad du tänker" försöker jag plocka fram just nu,. Också för att kunna förmedla det vidare imorgon. Tanken är ungefär 90 % av tillfrisknandet och det känns bra denna gång, för personen i fråga är sååå optimistisk!

Ha överseende ett litet tag till...

Kramar Malin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0