TorsDagens tacksamhet

Av en massa orsaker, däribland en sjuk trötthet och en begynnande förkylning, kommer jag inte att gå på Kent på Arenan ikväll med Johan och M & M. Känns helt OK då Kent inte på något sätt tillhör favoriterna utan endast är Johans grabbar! Eftersom jag har en 11 timmars arbetsdag framför mig imorgon tänker jag nyttja mys-kvällen till max!

Dagens tacksamhet: är vetskapen om att jag & Lotus efter en skön promenad ikväll får sjunka ner i soffan tillsammans med en nagelfil, lite kvalitativ eko-choklad, "Du är vad du äter" och sedan "Criminal Minds" (i nästa liv ska jag vara en BAU-agent, jag lovar!!!) och bara vara. Så skönt. Så efterlängtat.

Vardagslyx! ♣

Kommentarer
Postat av: Nadia

Kent är inte mitt toppfavoritband men stora konserter brukar jag gilla! Dock vågade vi inte boka biljetter då beräknat födelsedatum är idag! Och vi kommer inte att gå till dörren och köpa där heller.
Får se nästa stora konsert istället!

Ha en mysig kväll!

2008-03-06 @ 13:05:06
Postat av: Malin Harju

Nadia: Gud, så spännande! Tänk om h*n kommer idag!!!

Massa kramar!

2008-03-06 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0