Eco Queen

Fick tips innan jag reste av den ack så underbaraclara på ett nytt glossigt magasin; Eco Queen! Hann roffa åt mig det igår på Press Stop på Arlanda och jag fullkomligt älskar det. Tänk en lite tunnare ELLE där precis ALLT har eko-tänk. All reklam, alla reportage, recept, allt! Dock verkar den bara komma ut 2 ggr./år för första numret kom nu och det andra kommer 9 september. Kanske på prov ett år eller så blir det så sällan, förstår att det kräver mer arbete och research att sammanställa en så pass nischad tidning.

Passar mig perfekt med denna typ av tidning, jag som brukar tänka (de dagar jag vaknar med storhetsvansinne) att jag är drottningen av ekologi och att Ekoblogg är mitt kungarike! ;)

 Bild lånad från Eco Queen.

Så vad säger ni; är ni också Eco Queens and Kings?


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Verkar ju jättebra! Något jag måste spana in :)



Ha en fin dag!

2008-05-26 @ 11:34:48
URL: http://bluedreams.devote.se
Postat av: Malin Harju

J E N N Y: Ja, det måste du! Den var alldeles underbar! :)

2008-05-26 @ 11:59:24
Postat av: Nad

WOW!!! Vilken tidning! Knappt jag fattar att den finns! Kan man hitta den i Övik tro??

2008-05-28 @ 20:41:57
Postat av: Malin Harju

Nad: Jag har glömt att kolla upp det eftersom jag hade med mig den från Arlanda. Men jag tycker att t.ex. ICA som har så många tidningar annars borde ha den!

2008-05-29 @ 05:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0