FreDagens tacksamhet

Har en god frukost som väntar (fruktsallad och Grekisk youghurt) och sedan bär det iväg på ett möte. Tänkte sedan inta staden softaste fik, Brownies, och sitta och planera lite roliga saker som kommer att hända framöver, samt läsa "Försvinnanden" av Jodi Picoult med en av deras goda chai-lattes gjorda på sojamjölk.
Vid lunch kommer mamma, J och Johan och avnjuter lunch tillsammans med mig och sedan blir det lite shopping med mamma som gäller. Hon ska hitta lite nya kläder inför sommaren och jag ska eko-reka stan's utbud lite tänkte jag!

Dagens tacksamhet är helt enkelt denna tok-mysiga dag som väntar framför mig och som kommer att avslutas ikväll med ananas-smoothie och film i soffan med Johan och täcken! ♥

Vad gör Ni idag? ♣ 

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Psssst du har väl ej missat att mer än svarfesen på ero moda
organic cottonhar kommit in ?
Jätte fina mjuka linnen med fickor finns nu

ha den finaste dagen mvh J

2008-05-02 @ 12:49:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sofia

Låter som en lyckad dag! Vilken fin blogg och vad bra att du bevakar ekosaker! Sitter och skriver uppsats enfredagkväll, men har grillat och hunnit bygga lite lego däremellan!

2008-05-02 @ 20:39:48
Postat av: Erika

Brownies är bäst!
Brukar alltid ta chailatten när jag är där =)

Japp, kakan blev bra utan maräng. Men jag tyckte att det skulle ha kunnat vara lite mindre smör i degen.
Jag gjorde vanliga maränger på sidan om så kunde vi som ville ha dem ta dem till kakan.
Sambon och syrran m make gillade den skarpt =)

2008-05-02 @ 20:41:30
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

VintageRetroPrinsessa: Tack! Det hade jag faktiskt missat! :) Ha nu en fantastiskt fin lördag med fin-familjen!

Kram Malin

Sofia: Tack, vad glad jag blir! Gott med grillat, det gjorde vi också i går!

Völkommen åter!

/Malin

Erika: Jaaa för deras chailatte! Mumma! Satt där en lååång stund alldeles själv och läste och mös innan resten av gänget kom. Skönt med lite egentid ibland!

Kan nog hålla med om smöret...lät som en vettig tanke. Kanske går att dra av 50 gr. eller så?
Smart med egna maränger vid sidan om, då kan folk välja!

Kram på dig!

2008-05-03 @ 09:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0