SönDagens tacksamhet

Dagens tacksamhet är att jag ska få gå på loppis och spana in coola, schyssta grejor i loppisen som är i ett av saltmagasinen i Inre Hamnen. Hamnen i sig är så vacker och nu då kiosken öppnat kan man köpa världens godaste glass där från Lejonet och Björnen, samma som Nobelgästerna får till dessert. Mamma och J ska ocså följa med och ute skiner solen som om den aldrig gjort annat!

En sak ska Ni veta, att vår hamn är inte vilken hamn som helst; den har fått pris 2 år som Sveriges bästa gästhamn, ett pris som båtgästerna själva får rösta fram en vinnare av. *stolt som en tupp*
Den ger en grymt vacker vy dag som kväll och det är extra kul att det finns flera restauranger där så att man kan käka vid vattnet.

Fattar Ni vilken mysig dag som väntar mig? Loppis OCH glass liksom! ;)  
Är inte ute efter något speciellt, men stora uppläggningsfat och figurer i svart ebenholt är vi alltid på jakt efter då vi rekar Second Handbutiker eller loppisar.

TACK! ♣

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att du hittade något roligt på loppisen =)
Jag var dit en snabb sväng med min vän, och hittade en blompiedestal. Har letat efter en sådan till mina blommor och den jag hittade var alldeles lagom.
Käkade inte glass i hamnen utan det blev en mjukglass på torget. Årets första - mumsfilibaba =)

Kramar!

2008-05-04 @ 14:35:32
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Ha, då var det du jag såg! :) Vågade inte säga hej för jag var så osäker på om det verkligen var du! Svårt att känna igen varandra til 100 % då man bara setts på bild!

Jag hittade lite gamla hederliga sockerkaksformar utan teflon samt lite prydnadssaker.

Det var så gott med sommarens första glass, synd att det mulnade på bara...

Kram tjejen!

2008-05-05 @ 05:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0