TisDagens tacksamhet

Har i dagarna börjat avverka alla utvecklingssamtal med föräldrarna på förskolan, och det känns så himla skönt! Det är ett vansinnigt arbete det där, även om jag tycker det är trevligt att få chans att sitta ner en stund och verkligen få chans att prata med föräldrarna. Först ska man sammanställa allt som barnet gjort, sedan ska man skriva ner alla tankar som finns gällande barnet, ibland både positiva och negativa saker, och sedan ska man hitta en tid som passar för samtalet (trixigt värre, tro mig!) och sedan genomföra det. Vi har en halvtimme på oss men hittills har jag suttit ett minimum på 45 min. under mina samtal.

Dagens tacksamhet  är alltså att jag är på G med mina och det är sååå skönt!

Tack! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0