TorsDagens tacksamhet

Idag är Dagens tacksamhet att jag helt kommer att klä mig i ekologiska kläder. Det känns skönt att det finns ett litet utbud av det i Malin-garderoben för det är så himla sköna plagg!

Det blir hursomhaver gråa leggings från HM samt en herrskjorta i modell ovrsize i från samma butik. Så mjuka mot kroppen att man bara vill röra sig hela tiden för att känna mjukheten, Ni vet?
Härligt med sköna plagg, det är viktigare för mig än att de är snygga. Men jag brukar se till att hitta plagg som kvalificerar sig som både och! ;)

Tack för det! ♣

Kommentarer
Postat av: N

Jag köpte nyligen en t-shirt till min sambo, gjord av ekologisk bomull, på Jack&Jones, å den är så mjuuuk!!!

2008-05-14 @ 22:18:22
Postat av: Malin Harju

N: Det är ju så himla skönt med ekologiska kläder! Love it! De är så mjuka mot kroppen att det känns som om man är naken ju! :)

2008-05-15 @ 13:14:45
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0