Eco style

Det bästa för miljön är ju att inte shoppa alls, och nu beöver jag inget så inget ska inhandlas, men om jag hade behövt t.ex. en juligt röd sammetsklänning eller en varm, mjuk cardigan-liknande sak att svepa in mig i så hade jag inte tackat nej till Camilla Norrback's underbara eko-verk!

Beatrice - Velvet dress, brick Bild lånad härifrån.

Selma - Knittted dress with plait Bild lånad härifrån.

Båda finns på Mint & Vintage som säljer en stor del av Camilla's kollektion och som brukar rea ut förra säsongens varor till dunderpriser. Köpte en fin, lång tjocktröja i eko-ull i fjol till 75 % rea. Snällt mot både miljön och plånboken!
Kolla även in de fina vintage-plaggen då ni kikar in i webbutiken; där har jag även fyndat ett par jättefina näbbkängor som jag varit på second hand-jakt efter i flera år! :)


Kommentarer
Postat av: linnéa

fina kläder!

hon var med i programmet 2020 ikväll, kul.

2008-11-24 @ 20:42:33
URL: http://werme.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

linnéa: Åh, så kul! Vilken kanal är det på? :)

2008-11-25 @ 10:16:16
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0