Gravid mode

Då jag blev gravid köpte jag 5 par strumpbyxor på HM från deras Mama-kollektion. Tyvärr var de inte ekologiska men har  hållit en super-kvalité då jag bor i strumpbyxor med klänning eller tunika till. De är stickade så de värmde bra mot slutet och har hög midja bak men normal fram.

Nu då jag gått ner de 10 kg. jag gick upp går jag fortfarande runt i dessa. Why? Jo, de är nämligen perfekta då man drar upp sin klänning och ska amma; ingen behöver se magen utan den ligger i tryggt förvar under mag-infällningen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vilket roligt tips! Magen är ju inte riktigt sig själv den först tiden. Den lever sitt eget lilla liv (som en gammal surdeg).

2008-11-05 @ 18:41:40
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Lisa: Ja, det är jättemsart! Även om man gått ner allt så är man ju inte så där jätte-fit och det kanske man vill dölja tills Beach 2009? ;)

2008-11-06 @ 07:36:26
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0