OnsDagens tacksamhet

Jag känner mig tacksam för otroligt mycket just nu såklart! Men en sak speciellt som jag känt idag är att då Johan väl tar ut sina pappadagar, vilket han kommer att göra efter Fars Dag, så kommer inte jag att känna mig nervös eller pirrig över att vara själv hemma då han återgår till jobbet igen. Jag har ju själv tagit hand om Leon i en månad då, såklart med hans fulla stöd kvällstid. Nu då jag är hemma på permis är ju dessutom Lotus med hela tiden.


Tycker detta känns riktigt bra!



Kommentarer
Postat av: J

OJOJ Fatta va mysigt att vara hemma i 3V me dig och Leon! Mysigt värre. Dricka té, se film under en varm filt medans det snöslaskar ute :)



Pusssss!

2008-10-29 @ 14:33:02
Postat av: Lisa

Det är verkligen en perfekt tid att få bäbis!

2008-10-30 @ 10:23:14
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

J: Ja, vi kommer nog att mysa sönder varandra, älsklingen min!



Puss på dig!

2008-10-30 @ 10:23:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0