Håller tummarna

Jag tänkte vara med i denna tävling som VintageRetroPrinsessa har just nu i samarbete med Kretsa som jag tidigare länkat till! Vinsten är den söta igelkotten nedan samt ett hemligt paket med bebis-relaterade produkter. Perfekt nu då Krypet är på G med andra ord!

Liten igelkott Bild lånad från Kretsa.

Om jag vann skulle igelkotten få följa med i BB-väskan och vara bebisen's första gosedjur! :)

Man ska också komma med sitt bästa miljövänliga/ekologiska tips och jag har ju en hel del på lut. Men jag måste säga att tvättnötter är det allra bästa jag någonsin förändrat i våran vardag! De är helt enkelt toppen! Ekologiska, miljövänliga, komposterbara, doftfria, allergifria samt så mjukgörande att man helt kan utesluta sköljmedel. Tummen upp för tvättnötter alltså!


 

Kommentarer
Postat av: Annica

Läste nåt om fetapiroger i ett tidigare inlägg, finns det någon möjlighet att du kan lägga ut ett recept kanske? ;) Det lät ju himla gott. Det kanske du redan gjort och att det är jag som är dålig på att leta. Tack för en bra och inspirerande blogg!

2008-09-21 @ 13:30:20
Postat av: Erika

Vilken söt!

Hoppas att du vinner, men det gör du nog, du har haft sådant flyt på sistone när det gäller tävlingar ;o)



Kramar!

2008-09-21 @ 13:56:10
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Annica: Ska åtgärdas med en gång, recept kommer! :)



Erika: Hoppas på det jag med! Tyckte den söta igelkotten skulle passa bebis bra!



Kram på dig!

2008-09-22 @ 06:04:22
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0