OnsDagens tacksamhet

Idag är jag tacksam över att jag har en sista dag på mig att krama alla go'-hjärtan jag har till barn på jobbet. Fy bubblan så jag kommer att sakna dem! Jag känner mig inte riktigt redo att lämna dem men det känns som om jag inte fysiskt pallat med så många fler dagar. A mom's gotta do what a mom's gotta do, right?

Idag, mina små gullrumpor, ska vi äta glass och busa en massa! Då jag kommer tillbaka har en massa av er börjat skolan och de som är små nu har vuxit upp och blivit stor-killar och stor-tjejer!

Ni är fantastiska och jag skulle vilja tacka er och om och om igen för all lycka och glädje ni skänkt mig! ♥ Ni har gjort varje jobbar-dag till en förmån som jag känt mig utvald att få ta del av. Utan er hade det inte varit detsamma! Nu är det dags för mig att finna lyckan och glädjen i det mirakel jag har i magen som vi brukar sjunga för på tisdagarna innan lunch!

Jag kommer att sakna er!!!



(Och jag som inte skulle gråta idag...)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, vad fint skrivet.

Jag fick en tår i ögat och en klump i halsen.

Du verkar vara en så varm o go människa.

2008-09-24 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0