Reko läsning

Igår fick jag hem ett ex. av den nya tidningen Magasin Reko (tack Jakob!) som ges ut av KRAV. Jag måste säga att jag blev glatt överraskad! Till sin utformning är den rätt lik Camino men tar upp andra saker så jag ser ingen anledning till att man inte ska kunna läsa båda eftersom de endast utkommer med 4 nummer/år.

MAGASINREKO 

Bild lånad härifrån och här kan man prenumerera!

Har fortfarande inte haft tid (eller ja, fokus har väl legat mer på de gamla numren av diverse föräldra- och gravidtidningar jag fick) att läsa just Camino + att nya numret av Eco Queen också dykt upp så jag har en massa eko- och rekoläsning som väntar!


Kommentarer
Postat av: Johan C

...Ekoblogg har också läst och tyckt till....

Postat av: Malin Harju

Johan C: Tack!

2008-09-30 @ 20:54:30
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0