SönDagens tacksamhet

Igår fick jag ett organiseringsryck och strukturerade om tvättstugan. Kan man behöva det, kan man då fråga sig? I vårt fall; JA! Eftersom vi bor så pass litet som vi gör så är även ett hörn av vår tvättstuga förvaring för städartiklar och det är däri jag skapat ordning. En balja (som lätt kan användas till fotbad el. dyl.) är fylld med de saker vi använder för att städa toaletten och inne i badrummet. Jag har även märkt upp gamla disktrasor som vi återanvänder för detta ändamål med WC, Damma, Badrum mm. så att man kan  vara säker på att rätt ställe har rätt trasa. Det blev också en hink till de saker som behövs i köket vid rengöring där. Då kändes det jättetrist men idag känns det jätteskönt! :)

Jag märker att jag börjat boa en massa här hemma så smått nu och det skrattar omgivningen gott åt. Jag tar en kökslåda här och en hylla där, i takt med att man känner att man orkar det! Kanske är detta boande en del i att tvättstugan nu är tipp-topp? Tacksam är jag i alla fall över att det nu är gjort!


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

psssst den ekoogiska tvlingen finns uppe på bloggen min nu kram :0)

ha den finaste söndagen .

Här får vi strax besök av min mamam och deras / brors hund som är en valp til mina hundar hihiihih





kram

2008-09-21 @ 10:26:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Linda

vad duktigt!



jag har ägnat ca fyra timmar åt att storstäda mitt rum! jag har träningsvärk!

tur att jag inte gjorde allt på en gång.

nu känns det kanonbra!



/Linda

2008-09-21 @ 11:51:49
URL: http://electricityscape.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

VintageRetroPrinsessa: Nu är jag med och tävlar! :)



Ha en toppenbra vecka, tjejen! )



Kramalin



Linda: Då är ju du också duktig! Det känns ju alltid så himla bra efteråt!



Kramalin

2008-09-22 @ 06:03:17
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0