Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Utvilad efter en god natts sömn och avslappnad efter gårdagens mys!
Gjort: Ammat Leon, badat honom och själv duschat. Kollat lite bloggar och svarat på bloggmail.
Gör: Bloggar och svarar på kommentarer.
Planer: Strax äta scones-frukost som Johan är så snäll och bjuder på. Leon ska även få gröt idag samt få smaka banan tänkte jag. Dagen kommer att tillbringas i Umeå med bror och hans familj och ikväll blir det "Robinson".
Bästa: Att jag kunde släppa allt igår och faktiskt bara njuta, förvissad om att allt faktiskt skulle fungera lika bra hemma utan mig!
Leon : Kan man ge barn sömnmedel då man ska klippa deras tånaglar? ;) (OBS! Skämtade bara!)
Väder: Mulet med snö.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att ni har haft en härlig dag i umeå!



Kramar!

2009-04-04 @ 16:57:15
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Tack snälla! Vi hade det toppen-bra!



Kramalin

2009-04-05 @ 08:12:17
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag tycker händerna är svårare! Men de är behändiga ändå mina barn, brorsans tjej måste en hålla fast medan den andra försöker klippa, rena brottningsmatchen... samma med tandborstningen... Mina gapar fint och tycker om att blir borstade!

Får Leon tugga på tandborste? Ett tips är att låta barnen börja med det tiiiiidigt långt innan tänder kommer, plus att man också borstar trots att inga tänder finns. Då har man börjat vänja dem innan munnen blivit mera känslig!

2009-04-06 @ 11:19:09
Postat av: Malin Harju

Nadia: Nix, händerna går bra här!



Ja, han gnager och suger på den då och då! Bra träning för framtida borstning!

2009-04-07 @ 08:02:01
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0