Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Pirrande glädje!
Gjort: Ammat Leon och gått runt och spatserat i glasögonen! Läst morgontidnigen utan att sitta med den klistrad på nästippen!
Gör: Bloggar och dricker té.
Planer: Ta en tur förbi jobbet och låta "mina barn" träffa Leon! Onsdagar är ingen utflyktsdag så då är de kvar på gården, passar perfekt! Sedan bär det av till tremänningen A för promenad medan pojkarna sover, sedan mamma-mys! Ikväll ska vi förbereda maten till imorgon!
Bästa: Allting!
Leon : Han hade det jättekul med lilla finaste M igår då han väl slutat vara blygg/rädd/reserverad! De hade inte setts på 3 ½ vecka och det märktes på Leon. Men efter ett tag var han Glader själv och fick åka runt på hennes racer-bil (gå-stolen) och skrattade gott!
Väder: Klarblå himmel och strålande sol!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh då vet jag åtminstone ett av dina barn som kommer att bli överlyckligt då fröken Malin kommer på besök. Fint av dig att låta dem träffa Leon, de var ju med när magen växte så de tycker säkert att det är roligt att se vem som fanns däri.

2009-04-29 @ 10:01:31
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Ylva: Det var en tös som blidde extra glad och du gissar alldeles rätt! Hon ville inte lämna vagnen och jag vet inte hur många kramar jag fick! Raringen!



2009-04-30 @ 07:29:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0