Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: På ett varmt och mysigt humör!
Gjort: Jag har busat i mängder med Leon sen han ätit samt planerat lite med svärmor. Har även gjort en smarrig, nästan hel-ekologisk, smoothie!
Gör: Dricker den smarriga, nästan hel-ekologiska, smoothien och bloggar! ;)
Planer: Fortsatt bus och mys hela dagen! I eftermiddag ska vi umgås med några favoriter och det ser vi fram emot! :D
Bästa: Att det regnar idag för det tycker jag känns så mysigt! Då kan man verkligen gosa upp sig med en lat whippet i soffan!
Leon : Han var så uppspelt efter turen med lille K på stan så han somnade som en stock sen igår kväll! Lill-♥ hade kul! 
Väder: Regn i massor som sagt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Själv tog jag fram cykeln igår och cyklade till jobbet imorse. Men sedan när jag skulle mellan ställen så regnade det som attans. Tur att jag alltid har ett paraply i jobbryggsäcken =)

2009-04-28 @ 21:49:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Erika: ja, det regnade ju massor!



Smart, from nu har jag ett i skötväskan till Leon eftersom den alltid finns med!

2009-04-29 @ 07:30:57
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0