En vinnare är korad!

Vinnaren i tävlingen om de fina Positively Organics-tröjorna från Edvina är utsedd!



Det blev ingen mindre än Linda;

"Postat av: Linda

Hej!
Svaren på frågorna är:
1) Det går åt ett kilo kemikalier
2) 70 % handplockas
3) ca 4 år

Jag skulle välja den fina svarta huvtröjan "Clothilde" med grönt handtryck, till min älskling!"


Fundera kring vilken av tröjorna på bilden ovan du vill ha samt i vilken storlek du vill ha den och maila det till Ekoblogg (mailadress finns under profilbilden) så förmedlar jag det vidare. Den gröna med grönt tryck tycker jag är ur-läcker!

Till er som inte vann vill jag påminna om att Edvina fortfarande kör med fraktfritt så det går att "shoppa loss" ändå utan att det ska bli alltför stora hål i plånboken! :)

Tack snälla Pernilla för ett härligt samarbete!

♣ 

Kommentarer
Postat av: evamar - tävlingsblogg

Grattis Linda och tack till er för en trevlig tävling!

2009-04-27 @ 18:43:31
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

evamar - tävlingsblogg: Tackar!

2009-04-28 @ 08:50:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0